-
Wibo Langeveld | Stuim
Wij wilde een tailermade cliëntvolgsysteem, dossiervorming en meer structuur. Hiervoor zijn bij Rapasso uitgekomen. We hebben nu meer structuur en de opdrachten zijn beter te volgen.
Het systeem is heel betrouwbaar. De helpdesk is heel goed. De snelheid en performance zijn prima. Het werkt gewoon goed.
Doordat we met Rapasso zijn gaan werken is de kwaliteit van onze dienstverlening verbeterd. Het bevordert namelijk de professionaliteit als coach. De coachee ervaren dat het om hen gaat.
-
Rosalyn Reus | IDEO
We zijn op zoek gegaan naar systeem om te ontlasten bij loopbaanbegeleiding en spoor 2-trajecten. En wat daarnaast een toegevoegde waarde biedt voor de personen die wij begeleiden. Daarmee zijn wij uitgekomen bij Rapasso.
Rapasso maakt trajecten en re-integratie-inspanningen overzichtelijk. Daarnaast is het gemakkelijk om de eigen registratie bij te houden. Het is gebruiksvriendelijk, snel en overzichtelijk. Als we terug zouden gaan naar de oude situatie dan zouden we meer administratieve rompslomp hebben en onze medewerkers en klanten minder overzicht en direct beschikbare tools kunnen bieden. Ook de uitstraling van Rapasso is goed: professioneel dat ons eigen bedrijfslogo verwerkt is in de cliëntportals.
-
Arlette Schipper | Oudstanding
Wij waren op zoek naar een cliëntvolgsysteem en hebben voor Rapasso gekozen. Dat is heerlijk. Alles in één systeem, met één druk op de knop weet je alles.
De informatie per cliënt is volledig. De kwaliteit gaat omhoog. Daarnaast zijn zaken gemakkelijk terug te vinden. Het werkt vele malen beter dan ons vorige systeem.
Met Rapasso klopt het proces. Het is overzichtelijk, helder en heel gebruiksvriendelijk. Het systeem werkt en staat.
-
Jacqueline van Zuiden | LUMC
Rapasso geeft rust in je hoofd. Het biedt een volledig werkdossier van de klant.
De manier van samenwerken met Rapasso is heel prettig.
Het systeem wat we hadden was verouderd en daar moest je echt mee leren werken. We zochten een systeem dat webbased is en interactie met betrokkenen mogelijk maakt. Rapasso heeft een dashboard (voor P&O) en een cliëntenportaal. Daarnaast is het heel gebruiksvriendelijk en uploaden van documenten is eenvoudig.
De efficiency en continuïteit van onze dienstverlening is door het gebruik van Rapasso omhoog gegaan.
-
Thomas van der Burg | Van Z naar A
Wij zochten naar een systeem dat aan drie eisen moest voldoen: webbased, zowel mobiel als via PC te gebruiken en goede ondersteuning voor blik op werk trajecten. Daar hebben we Rapasso voor gevonden. Rapasso bespaart ons tijd, het is heel gebruiksvriendelijk, alles staat in één systeem. Via tekst to speech op mijn telefoon kan ik heel handig verslagen inspreken en direct opslaan in Rapasso.
De veiligheid is ook goed. We hebben een enthousiaste hacker naar laten kijken en die kreeg het niet gehackt. De lijnen met Rapasso zijn bij heel kort. Je wordt altijd snel geholpen.
Het is altijd beschikbaar en het risico dat er iets verdwenen is, is heel klein. Ook onze cliënten kunnen gemakkelijk met Rapasso werken. Het spreekt voor zich. Wij zouden Rapasso zeker aanbevelen en geven het een 9.
-
Alexander Steegh | DMW Groep
De Mens Werkt Groep zocht voor haar arbeidsmarketing en outplacement projecten een instrument die rapportage gemakkelijk maakt. Hierbij zijn drie punten voor ons van belang: goede manier van verslaglegging, onderlinge uitwisselbaarheid tussen coaches en rapportage naar opdrachtgevers. Rapasso voldoet hier aan.
Het is aantrekkelijk, gebruiksvriendelijk en kleurrijk; het cliëntvolgsysteem van Rapasso nodigt uit tot het rapporteren. Wij geven het Rapasso systeem een 9,5.
-
Liesje Martens | P&M Arbeid
Wij zochten een klantvolgsysteem dat onze coaches kan ondersteunen in de begeleiding van cliënten. Daarvoor zijn we bij Rapasso uitgekomen. Rapasso helpt onze coaches met het bewaren van overzicht, het bundelen van informatie en het laagdrempelig communiceren met cliënten via de cliëntportal. De takenlijsten werken ook fijn voor de administratie.
Mede door Rapasso hebben we een groot project kunnen acquireren. Rapasso beschikt over een cliëntportal en de mogelijkheid om de opdrachtgever toegang geven tot het systeem. Het is een veelomvattend systeem dat bij onze wensen aansluit. Mailverkeer wordt meteen in het dossier opgeslagen. De briefsjablonen werken heel fijn. Ik kan Rapasso aanbevelen want het is een prima systeem.